pondělí 30. listopadu 2015

New in: Parfums.cz

Ahoj, nějakou dobu jsem Vás teď zanedbávala a tento balík mám doma už od října (omlouvám se)! Momentálně ale pracuji na něčem novém a doufám, že budete mít stejnou radost jako z toho mám :) 

Balíček mi přišel naprosto v pořádku a včas jako pokaždé, co jsem si na Parfums.cz objednala. Některé z věcí jste mohli vidět již v článku zde, ale zpátky k balíčku. V krabici kromě účtenky a výrobků najdete návod vše používat a já zde našla i slevové kupónky na dva další e-shopy.Navíc dostanete ke každé objednávce vzoreček, který si sami vyberete v košíku. 

Balíček Parfums.cz


Vše přijde takto krásně zabalené v bublinkové fólii, aby se ničemu nic nestalo.



Objednávala jsem si většinu výrobků od Tigi, protože tuto značku používá i má kadeřnice a já odcházím vždy plně spokojena. Tyto šampony jsou parfemované mátou a vlasům opravdu pomáhají. Začala jsem je používat před rokem a půl a tohle je moje !!TEPRVE!! třetí balení a to skoro úplně nové. Navíc první jsem měla v menším provedení. Při frekvenci mytí dvakrát týdně vydrží opravdu hodně dlouho.
Lak na vlasy a hřeben, dvě položky, které jsem ještě předtím nezkoušela. Lak na vlasy se opravdu nedá srovnávat s laky z drogerie a to jsou cenově srovnatelné.  Nenechává ve vlasech bílé kuličky jako některé jiné laky a je lehký, ale zároveň silně fixuje = dokonalá kombinace. Hřeben ze začátku vlasy elektrizoval, nyní je již vše v pořádku a nemůžu si jej vynachválit, předchozí hřeben jsem měla s prasečími štětinami, které bohužel vypadávaly a jednotlivé bodliny zapadali do hřebenu, což byla bohužel opravdu katastrofa.




Na závěr něco o mé naprosto dokonalé micelární vodě od Vichy. Vůbec neštípe, parádně zbavuje veškerého make-upu i řasenky i ostatních nečistot. Vůbec nemastí pleť ba naopak mastnější místa š

Okolo Parfums se bohužel hodně mluví i v negativním smyslu. Mnoho lidí tvrdí, že prodávají padělky. Já osobně nejsem tohoto názoru. Veškeré výroby, které jsem si od nich kdy objednala voněly tak jak měly a konzistence šampónů také odpovídala.



Do komentářů mi napište jaký máte názor na Parfums vy.
Vaše A.

2 komentáře:

  1. Taky budu objednávat na parfums. Už se nemůžu dočkat až mi to přijde domů.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat