pondělí 9. listopadu 2015

Ham ham tag


Ahoj přeji vám krásné úterý dnes tu pro Vás mám jeden tag. Doufám, že se dozvíte věci, které jste třeba o mě nevěděli. A teď už jdu na to. 

1)Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Asi oběd, většinou se jedná i o mé nejvydatnější jídlo.
2) Kolikrát denně jíš?
Záleží jak kdy někdy klidně i jen jednou a někdy i desetkrát :D 
3) nejoblíbenější jídlo
Twister&stripsy a z vařeného asi špagety.
4) nejméně oblíbené jídlo
Banány, nemohu je doslova ani cítit, nejím je a stačí když je jí někdo v mé blízkosti a je mi na zvracení.
5) Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Vyloženě po nějakém určitém jídle ne.
6) nejoblíbenější sladkost
Kinder Bueno.


7) oblíbená příchuť zmrzliny
Bývala to jahodová, ale díky obsahu karmínů si ji nekupuji. Takže vanilková.

8) maso - nejoblíbenější způsob přípravy
Jakákoliv úprava na pánvi a rozhodně kuřecí.
9) nejoblíbenější teplý nápoj
Karamelové kafe se šlehačkou!!
10) nejoblíbenější ovoce a zelenina
Ovoce určitě maliny&jahody a zelenina rajčata.
11) Držíš dietu?
Ne.
12) Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Nechávám si když udělám nugetky s curry omáčkou, právě jen nugetky s curry na závěr.


13) Jíte doma společně?
Ano.
14) nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky
Polévky - Hokaido, Brokolicová,... Kuřecí bábovka a další.
15) nejoblíbenější mezinárodní kuchyně
Italská jsem hodně na těstoviny a pizzu a taky indická dala bych curry pomalu i do pečiva :D
16) Co bys nikdy neochutnal?
Chobotnice, hmyz,...prostě ne.
17) Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnal?
Asi taková věc ani není.
18) Máš rád českou kuchyni? Co nejvíce?
Ano mám ráda českou kuchyni. Bramborový salát a řízek & svíčkovou.
19) Vaříš často a rád? Co je tvůj "majstrštyk"?
Vařím minimálně o víkendu a majstrštyk mě žádný nenapadá.
20) Kdybys po zbytek života mohl jíst jen jednu věc, co by to bylo?
Asi špagety :D


P.S.: další článek by měl být Filmtips
Vaše A.

Žádné komentáře:

Okomentovat