neděle 1. listopadu 2015

My favourites apps No. 2

Ahoj přeji vám krásné nedělní odpoledne. Mám tu po vás pokračování v mých oblíbených aplikacích, doufám, že se jimi alespoň trochu inspirujete! :)

Tomikup.cz
Je to dost vychytaná aplikace, která vám usnadní např. vánoce či narozeniny! Jak vaše tak i vašich blízkých. Jedná se v podstatě o wishlist, který si sestavíte a vaši příbuzní pak mají s dárky jasno a nestane se, že by jste něco dostali dvakrát či dostali nevhodný dárek. Chystám pro Vás o tomto webu i samostatný článek na který se můžete již teď těšit!

Pandora
Tuhle aplikaci prostě nejde vynechat jak sami víte jsem totální blázen do Pandory! (Brzy článek o zimní kolekci). V katalogu najdete všechny aktuální Pandora výrobky a můžete si přidávat jednotlivě do věcí, které již máte a které si přejete. U všech výrobků jsou ceny a kódy v případě, že si chcete např. něco rezervovat na prodejně a zároveň Vám aplikace najde nejbližší prodejnu.


Vinted
Hodně z nás má doma kousky, které se mu přestali líbit, či si koupil špatnou velikost, nebo třeba už nám nesedí. K tomu slouží Vinted, inzerujete zde své oblečení/kosmetiku nebo třeba příslušenství.


Anki
Osobně bez této aplikace bych se do cizích jazyků slovíčka asi těžko učila. Vše si sem vypíšu a pak už jen pomocí stylusu cvičím jednotlivá slovíčka. Je to vážně super aplikace pro lidi, kteří se učí slovíčka psaním či třeba si říkají překlad slovíčka v hlavě.


Google FIT
Určitě užitečná aplikace díky, které víte jak dlouho a kolik jste toho za den nachodili. Zobrazuje se zde počet minut, kroků, kilometrů či třeba kalorií. Já mám tuhle aplikaci neustále aktivní a jsem ráda když vidím kolik jsem v určitý den toho nachodila.


Doufám, že se Vám článek líbil a alespoň jednu aplikaci si oblíbíte tak jako já!
Vaše A. 

Žádné komentáře:

Okomentovat