pátek 13. listopadu 2015

James Bond: Specter

Ahoj dnes tedy slibovaný tip na film. Minulý čtvrtek byla premiéra nového dílu Jamese Bonda. Lístky jsem měla rezervované již od října ovšem až na sobotu 7.11. na 18.00 do nejvyšší řady.

Do tohoto kina jsem šla poprvé, bohužel mě velmi zklamalo. Co bych vytkla asi nejvíce je organizace personálu. V sálu by jste nasbírali minimálně sud popcornu a do kina se můžete dostat zdarma. V momentě kdy jsme do kina vcházeli zde nebyl nikdo kdo by lístky zkontroloval a odtrhl část z něj. Tohle se mi ještě nikdy nestalo.

Teď už k samotnému filmu, ten vám vřele doporučuji, přirovnat se dá ke Skyfall, ale není tak moc ponurý. Oproti Skyfall se zde objevuje více luxusních aut a rezidencí. Pro milovníky Bondovek je to úžasný film a bude se Vám líbit. Bond se zde setkává s minulostí a rozplétá celou organizaci. Odhaluje kam až sahají její kořeny. Ještě jednou vám film doporučuji a doufám, že se vám bude líbit tak jako mě.




Vaše A.

Žádné komentáře:

Okomentovat