sobota 2. ledna 2016

Whishlist 2016

Ahoj, v prosinci se staly jisté věci a tak jsem s blogováním na nějakou dobu přestala. Od té doby jsem měla v hlavě pouze vánoce a nic jiného! Letos jsem se na vánoce těšila jako malá a netrpělivě jsem odpočítávala dny. Měla jsem ohromnou radost, že pod stromečkem najdu vše co si přeji a stejně tak i moji blízcí. Dělá mi velkou radost, když můžu dát lidem kolem sebe věci, které si přejí a třeba si je nekoupí. Proto mě momenty u stromečku tak naplňují! A jsem ráda, že jsou kolem mě lidi, kterým rovněž stojím za tento pocit! Článek co jsem dostala k vánocům 2015 bude koncem tohoto týdne až mi přijde poslední dárek, který bohužel pod stromeček nestihl přijít.

Zde je můj letošní wishlist a také náš společný s přítelem. Dohodli jsme se spolu, že si věci z něj nakoupíme k narozeninám.



Přeji všem, kteří mě čtou šťastný a úspěšný nový rok plný lásky, radosti!
Vaše A. 

3 komentáře: