pondělí 11. ledna 2016

New in: dm

Ahoj! Doufám, že jste všichni zvládli pondělí. Přiznejme si kdo z nás má rád pondělí? :D Nevadí mi ani tak to vstávání jako spíš to, že mě pak čekají další dny doma (u otce). Fotky pro tento článek jsem vám fotila již v listopadu, ale v tu dobu jsem toho měla fakt nad hlavu! Chtěla bych se omluvit za kvalitu fotek, je opravdu mizerná, ale produkty už používám tak dlouho, že nafotit tyto fotky znovu bohužel nepřipadá v úvahu. Je to poslední várka takto nekvalitních fotek, protože jak už se dozvíte v příštím článku k vánocům jsem dostala iPhone 6 plus. Samotné mi je nepříjemné když kterékoliv video co si pustím začíná vysvětlováním takže to napíšu sem a znovu už to psát nebudu. Neberte to prosím jako vytahování! Některé z věcí, které dostanu si z části hradím sama.

Teď už k samotným produktům. Jelikož jsem měla čas je pořádně otestovat můžu již některé doporučit a některé ne.



Laky rozhodně potřebují dvě vrstvy, aby neprosvítaly a hlavně aby vydržely déle jak dva dny. U růžového nejde ani tak o prosvítání, ale hlavně o výdrž. Další věc, co tedy platí o druhé vrstvě, já osobně čekám hodinu, než začnu cokoliv dělat. Opravdu druhá vrstva není 60 seconds ale 60 minutes. Ještě teda přidám poznámku jestli někdo máte červený lak, který nešpiní papír a nábytek tak mi ho prosím doporučte, zatím jsem bohužel takový nenašla, ale samozřejmě pro vás budu dál zkoušet.



Tvářenka mi naprosto vyhovuje, je dobře pigmentovaná, když to přeženu dá se perfektně rozmazat do ztracena. Má nádhernou barvu a jsem s ní jedním slovem spokojena.




Pudr už bohužel tak chválit nemůžu rozhodně ne spektrum barev. Světlejší v drogerii neseženete a proto ani u mě nenašel místo. Jinak je super a nemám s ním problém.
Na závěr tedy paletka na obočí, nemám jí co vytknout mohu pouze chválit.




Rtěnky mají super konzistenci, nevysušují rty. Sice se mi moc nelíbí jejich parfemace, ale to záleží na každém a rozhodně to není důvod si rtěnku nekoupit, protože jste někde četli, že mě či jiné bloggerce vadí parfemace rtěnky.






Doufám, že jsem vám touto recenzí pomohla s výběrem levnější produktů z drogerie a že se vám také líbila. Již brzy tedy očekávejte článek, co jsem dostala k vánocům.


Vaše A.




2 komentáře: