sobota 3. října 2015

TAG #30 Beauty questions


1.Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt? 
Ano. Jako malá jsem si každé ráno od mamky půjčovala rtěnku/lesk od Avonu. Než mamka odjela do práce a vždycky jsem byla naštvaná, když jsem jí nestihla.

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?
Měla by dostatečně řasy prodloužit a měly by působit jako husté. Neměla by řasy slepovat a rozhodně by měla být černá, vydržet na řasách celý den a nalíčit všechny řasy. Troufám si říct, že jsem jí už našla. Od Chanelu řasenka Inimitable, je prostě nejlepší a můj favorit.

3. Jaké krytí preferuješ u makeupu?
Nízké krytí, protože makeup skoro nepoužívám. S nízkým krytím je úplně úžasný CC cream od Gosh, nově najdete ve Fann parfumeriích.

4. Oblíbená high-end značka?
Jak jste si mohli všimnout u mě je to jednoznačně Chanel. Skoro vše, co u mě najdete (produkty, co používám denně) jsou od Chanel :)

5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?
MAC (už mám doma, ale nemám vyzkoušeno) a NARS jednoznačně.

6. Oblíbená značka z drogerie?
Asi Rimmel - laky & Neutrogena balzám na rty.

7. Nosíš umělé řasy?
Ne nenosím.

8. Je některý druh kosmetiky, bez které nevyjdeš ven z domova?
Rtěnka!! Jsem do nich úplný blázen. Doma jich mám asi milion a v kabelce jich tahám nespočetně :D a potom samozřejmě řasenka :'D

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho, jako mimino?
Rtěnky od Chanel. A vlastně všeho od Chanel, jelikož to není zrovna nejlevnější kosmetika, ale pro mě je ta nej :D


10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se Ti nakupovat po jednom nebo jít na nákup jednou za čas a nakoupit produktů víc?
Jsem uplně strašná, utratím za kosmetiku x tisíc měsíčně, takže bych se měla rozhodně krotit. A jak kdy někdy koupím jeden dražší produkt a pak třeba v jeden den více levnějších.

11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utracíš jak se Ti zachce?
Ano mám rozpočet, protože jinak by to bylo už neúnosné a některé věci odkládám i několik měsíců.

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
Věrnostních karet mám plnou peněženku a různé slevy a tak využívám často. Dřív jsem si kupovala i kosmetiku, kterou jsem nepotřebovala, ale teď už kupuji cíleně :)

13. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?
Rtěnky & řasenky :'D 

14. Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?

Mary Kay, Avon a Oriflame. Byla jsem i kosmetickou poradkyní u Oriflamu, ale bohužel nejsem s těmito značkami spokojena.

15. Snažíš se vyhnout se určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny,...)?
Ano, snažím se vyhýbat těmto složkám.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
Z internetových rozhodně Parfums.cz a Douglas z kamených obchodů Fann parfumerie.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
Ráda zkouším nové značky a občas se i vrátím ke značkám, které jsem přestala používat.

18. Oblíbená "bath and body" značka?
I love... & Neutrogena

19. Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, jaká by to byla?
Chanel.

20. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?
Benefit, rozhodně má ty nejlepší obaly :)

21. Jaká celebrita má vždy skvělý makeup?
Taylor Swift


22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Parfums.cz

23. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?
Týnuš Třešničková
Petralovelyhair
Keaton Milburn
Lauren Curtis
Shaaanxo


24. Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd.?
Některé mám opravdu moc ráda, ale některým se vyhýbám.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
Možná oční linky.

26. Používáš primer pod oční stíny?
Jak kdy, spíše ano.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
Pokud si zrovna neumývám vlasy (3 produkty) nebo nežehlím/kulmuji (2 produkty) tak jen lak na vlasy ten používám denně.

28. Co použiješ první - korektor nebo makeup?
Makeup.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?
Ráda bych v budoucnu alespoň jeden navštívila.

30. Co na makeupu miluješ obecně?
Jeho rozmanitost, různé kombinace a objevová ní nových produktů.


Žádné komentáře:

Okomentovat