úterý 13. října 2015

Pandora update No. 1

Ahoj dnes tu pro vás mám update mojí Pandora sbírky. Od minulého článku uběhla již nějaká doba a mě přibylo spoustu věcí, které jste ještě neviděli.

Jako první od minulého článku jsem si koupila prstýnek, bylo to už opravdu nutné své staré prstýnky jsem měla zničené a jeden obzvlášť. Šla jsem si pro něj původně ve velikosti 52, kterou neměli. Zkusila jsem tedy 50 a seděl mi. Bylo to během Shopping fever, když jsem šla příteli pro náramky a jak mě znáte většinou se neudržím :D



Během akce ke dni matek jsem pořídila hned 3 přívěsky. Oddělovače a a korunku My princes Tiara. Konečně jsem měla o něco plnější Pandoru.




Přišla řada na náušnice. Staré se mi rozpadly tak jsem zamířila pro nové, ale již ne do zlatnictví. Sladila jsem je spolu s přivěskem, který nosím na krku najdete ho zde. Bohužel asi o 3 týdny později se objevily ve výprodejích, což mě celkem mrzelo.


Už když jsem kupovala předešlé tyto náušnice se mi líbily a teď se mají přestat vyrábět no to né. Prostě jsem je musela mít a nejenom já :D když jsem je poslala přítelové mamince, která naprosto miluje perly, byly i její jasnou volbou. 



Klubový přívěsek pro rok 2015 byl na světě už nejaký ten pátek, a protože to byla limitka tak jsem ho prostě musela mít :D tímto moc děkuji příteli, který mi jej koupil k svátku!! Následné zjištění, že obsahuje diamant? No byla jsem dost překvapená! Ani nevím zda ještě někde jsou, protože se jedná o limitku.


No a nakonec? Náramek :D Jistě jste už četli, že starý mi byl velký a vadilo mi, že nemá klipové zapínání. Teď jsem nadšená za nový, který jsem zakoupila během Dnů Marianne. Konečně mám adekvátní velikost :) To je pro dnešek vše a doufám, že se Vám nový článek líbil. 






Mějte se hezky!
Vaše A.



2 komentáře: