neděle 25. října 2015

New in: Douglas

Ahoj, omlouvám se za nepravidelnost článků, ale mám toho teď opravdu hodně. V nejbližších dnech se u mě na instagramu navíc objeví giveaway tak se určitě zapojte! :) Dnes tedy nebude New in formou recenze, ale spíš můj dojem z balíčku :)

Z tohoto balíčku jsem měla velkou radost jen, co jsem viděla krabici. Mintová krabice s logem Douglasu a moje oči už zářily štěstím. Donesla jsem krabici domů (a teď ten moment - prvně fotit pak otevírat) a když jsem jí otevřela vykoukl na mě krásný černý papír a už jsem viděla dárkové balení výrobků - hezčí balík jsem snad nikdy nedostala a to jak bylo vše v těch nádherných mintových taštičkách s mašličkami? No bylo to prostě úplně k sežrání, posuďte sami. :D







A teď co v těchto úžasných taštičkách je. Ještě úžasnější sprcháče, voní opravdu naprosto božsky a je prostě hřích je nevyzkoušet. I love... je moje nejoblíbenější tělová kosmetika a věřím, že si ji určitě zamilujete tak jako já. A na závěr to nejlepší rtěnka od MAC. Je v odstínu Lady Danger, nemám k ní co dodat je prostě úžasná. :) Samozřejmostí byly dva vzorečky. Jako dárek k objednávce jsem navíc dostala miniaturku Hugo Boss. 





P.S.: na Douglasu teď najdete 15% slevu na celý nákup
Vaše A.

Žádné komentáře:

Okomentovat