středa 30. září 2015

New in: GOSH

Ahoj, dnes pro vás mám své první dojmy z 4 kosmetických produktů od značky Gosh, která je hodně kvalitní  za dobrou cenu. Je k dostání v parfumériích Fann. Já osobně jsem z této značky nadšená a vzala bych si snad úplně vše :D 


1. Velvet touch lipstick - 145 shocking coral
Byla to první věc, kterou jsem od této značky vyzkoušela. Má super obal, působí na mě luxusně a je prostě skvělá. Mám ráda takové provedení obalů navíc když rtěnku zkombinujete spolu s konturovací tužkou vydrží i několik hodin. Samozřejmě dle toho jak často pijete a jíte. Na rtech je příjemná. Já mám suché rty, takže pod ní často dávám balzám a to je pak o tón možná i dva světlejší a s konturkou zase naopak, tím vám vznikne takřka variabilní rtěnka. U tmavších odstínů to možná půjde i o něco lépe, ale to jsem ještě nezkoušela.



2. Catchy eyes mascara - black
Nějakou dobu jsem byla skeptická používat levné řasenky a tak jsem ani neměla v plánu kupovat od Gosh nějakou řasenku, ale pak přišli s akcí, kdy byla za super cenu 99 Kč. Tak jsem si řekla proč ne. Měla hodně silnou konkurentku a to Chanel Inimitable (recenze také bude), kterou jsem si koupila znovu spolu s Catchy Eyes. Řasenky střídám, Catchy má super štěteček i když občas s ním celkem bojuji, je gumový což je pro mě velké plus, protože klasické kartáčky mi vůbec nesedí z toho důvodu je také nepoužívám. Řasenku nanáším ve 2 vrstvách a dělá moc pěkné řasy.



3. Click´n conceal - 01 light
Za mě je bombastický!! Rozjasní a skvěle kryje, je můj každodenní pomocník. Úžasný také na kruhy pod očima, vyhovuje mi i barva, což je celkem zázrak, protože mám dost světlou pleť.



4. CC cream - 02 ivory
Make-upy nepoužívám a CC je taková optimální cesta pro holky, co nemají akné a nepotřebují silné krytí. Ocenila bych světlejší odstín, který bohužel není v ČR k dostání. Na zimu by se totiž rozhodně hodil! Ale jinak jsem tedy spokojená, má jemné krytí což oceňuji a nevysušuje.



Rtěnky, CC, korektor

Doufám, že se vám dnešní článek líbil.
Napište mi do komentářů jaké produkty jste vyzkoušeli vy a jak jste s nimi spokojení. 
Vaše A.

Žádné komentáře:

Okomentovat