středa 15. dubna 2015

Swissdent&Curaprox

Po menší pauze nový článek :) tento týden jich bude opravdu moooc :D 
A tentokrát článek o zubní péči. Snažím se o krásné bílé zuby, bohužel vím, že moc úspěchu očekávat nemohu. Měla jsem poškozenou sklovinu, kterou mi zubařka musela vybrousit a mám zuby vyspravené s nejednotnou barvou, ale už to není tak hrozné jako předtím. Rok jsem nosila pevná rovnátka, takže mam již mám rovné zuby. Konečně!! :'D

Zuby si čistím 2x denně - kartáčkem Curaprox - ultra soft 5460 valentýnskou edici & Swissdent Pure Whitening Toothpaste 100ml a občas Listerine (růžovou :D )
Během dne ještě používám Swissdent Pure mouth spray - drahý na to kolik ho je, ale účinný. Zkoušela jsem i extreme, ale nebyla jsem spokojena.

Produkty Swissdent jsem koupila jako sadu - pasta, kartáček, sprej a taštička 






P.S.: kartáček od Swissdent mi nevyhovuje, takže i když doma jeden mám, 
ještě jsem ho nepoužila :D
Vaše A. 

Žádné komentáře:

Okomentovat