úterý 21. dubna 2015

Shopping fever No. 2

Jak už jsem slíbila článek z Shopping fever je tu. Přinutit se k němu dalo práci od včerejška mi není dobře, navíc mě zase začala bolet ruka. Trochu pobolívá i teď u psaní a bohužel během běžných činností taktéž.
Po SF moje peněženka jen potichu naříká, zato šatník a šperkovnice doslova září. Podělím se s Vámi o mé úlovky & pro přítele. Sama toho nemám moc, protože ráda nosím basic kousky a vše teď zrovna mám. Do mé největší spotřeby zařadím baleríny, jelikož minimálně dvoje za rok prochodím a pomalu mě v ničem jiném neuvidíte :D Jsou sice nějaké drobnosti, které bych potřebovala, ale plánuji to dohnat v příštích měsících a následně doplním článkem :)

Kafe u kadeřnice :)

Nákup z Pandory 


Sobotní Subway


Moje úlovky

Do komentářů mi napište co jste ulovili Vy :)


P.S.: přítelův oblek & košili z Reservedu & boty
 z Deichmannu nemám vyfocené, omlouvám se
Vaše A.


Žádné komentáře:

Okomentovat