středa 8. dubna 2015

Pandora

První článek věnuji Pandoře, protože je to má srdeční záležitost a ráda bych se s tou svou podělila.  První náramek jsem dostala před rokem k narozeninám, moc jsem tenkrát o Pandoře nevěděla, teď o sobě mohu říct, že zvládnu odpovědět skoro na každou otázku. Kromě hadříčku :D stále jsem nezjistila na jakém principu je Pandora k nákupu dává.




Moje Pandora


Tuhle kytičku nosím na krku, dárek k narozeninám


Při nákupu nad 1000Kč - krabička, hadřík, osvědčení o pravosti a taštička 


Při nákupu pod 1000Kč


Moje sbírka, ale nejsou tu všechny :)


Přítelovi přívěsky,  na náramek čekáme, jak přijde čeká Vás článek o pánské Pandoře.


Můj nejhezčí přívěšek na který jsem se těšila nejvíce.





A takhle to bude vypadat až bude hotovo :)
Možná ještě nějaké přívěsky navíc a jiný bezpečnostní řetízek

P.S.: od 9.4. nová kolekce ke dni matek 
Vaše A. 











Žádné komentáře:

Okomentovat