středa 6. května 2015

Regenerative oil - Yves Rocher

Zdravím Vás po dlouhé době, měla jsem teď kupu starostí. Aneb když máte doma maturanta, přítel letos maturuje, což už nahání strach i mě i když je to ááž za 3 roky :D Dobře už teď se bojím. Nicméně, pokud jste si všimli jedním z mých úlovků během Shopping fever byl olejíček z YR. Tuhle značku mám ráda, protože je 1. přírodní 2. podporuje přírodu např. letošním sázením stromů 3. a nádherně voní. Olejíček mi dlouhou dobu ležel, než jsem ho vyzkoušela. jelikož se nanáší před mytím vlasů tak jsem na něj vždy zapomněla. Asi před týdnem se mi konečně zadařilo a nyní je součástí každého mytí. S článkem jsem čekala do doby kdy ho vyzkouším poněkolikáté.





Můžu ho tedy vřele doporučit, vlasy jsou zdravější a napohled krásnější. Rozhodně stojí za to ho vyzkoušet :) Jiný už nehledejte! Pro suché a poškozené vlasy naprosto dokonalý!

Give-away jsme se rozhodli pro malou účast ukončit bez vítěze, v příštích měsících uspořádáme novou, zúčastněné jsou již započteny i do nové :)

P.S.: již brzy MUST HAVE-Summer 2015
Vaše A. 


2 komentáře:

  1. Oleje na vlasy používam v podstate vždy, pri každom umytí. Tento som nemala, momentálne používam Inca Oil a tiež mám rada tú kúru od Avonu. Od Yves Rocher mám vyskúšaný kamilkový odličovač a tonikum dva v jednom, veľmi pekne vonia, skvelo odličuje vlastne všetko, je naozaj skvelý a tiež mám teraz masku z radu Repair, je fajn, ale zázraky s vlasmi rozhodne nerobí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě obecně výrobky na vlasy od Avonu moc nesedí :) ale tento olej urcite vyzkoušej je fakt super (y)

      Vymazat